loading

Hibridtechnológia

A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 48V* enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését egy kompakt villanymotor és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.

Hibridtechnológia



Eljött az idő, hogy megtapasztalja a Suzuki Hybrid 48V és 12V benzin-elektromos üzemű fejlett, hibrid járműtechnikai rendszereinket. A hibridtechnológia csökkenti a szén-dioxid kibocsátást, és javítja az üzemanyag-takarékosságot, ami alacsonyabb fenntartási költségeket jelent. Még a nagyobb, 48 voltos akkumulátorral szerelt egység is könnyebb és kevésbé helyigényes, mint a megszokott hibrid rendszerek.

A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik.

A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését.

Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.



A Suzuki Hybrid 48V és 12V a kis súlyú karosszériáinkkal egyesítve nemcsak még gazdaságosabbak, de fürge teljesítményt is biztosítanak.

Nézze meg bemutató filmünket:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=m98k_4GIHk0&feature=emb_logo